ponedeljek, 24. november 2008

Se vidimo januarja :)

Da malo oživim moj blog :P Že dolgo nisem nič napisala, ker res nimam veliko časa. Končno sem začela raziskovati Anglijo!!! Juhej :) Tako, slike pridejo, danes jih bom pomanjšala, če mi uspe.

Naznanjam pa, da 12.1.2009 pridem na dopust :D En teden prisluženih počitnic, he he he.

Bodite pridni in uživajte v snegu (sem slišala, da je v Sloveniji cel kažin zaradi snega)!
Janja.

3 komentarji:

Barbi pravi ...

Sem že malo pogrešala tvoja javljanja. Pa me prav zanima, kako kaj življenje na severu, kaj si novega videla, kako ti je všeč ta izkušnja. :)

12. 1. 2009 - prideš domov na počitnice. Kako fajn se to bere. :) Na isti dan pa jaz odpotujem. Sem našla družino na Irskem. Žal ne bova delali v isti ulici. :)

Suzy pravi ...

O, Janja. Lepo te je spet brati. Res se premalo javljaš :)

Kakšen kažin zaradi snega si ti čula? Pri nas zaenkrat še ni snega :)
Lep pozdrav iz mrzle in mokre obale.

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Jah, sej vem! :) Obljubim, da se bom poboljšala :D

Barbi, a res si nasla družino? Kako fajn, kaj na Irskem praviš? Hmm ... zanimivo, na Irskem pa nisem še bila :D Meni je super, upam da bo tudi tebi.

Suzy, slišala sem, da je po Sloveniji svežilo ... na obali pa itak ne bo belo :( Tukaj tudi ne, najverjetneje. Je pa kar zahladilo zadnje dni, zima se približujeee :D