torek, 17. marec 2009

Spet v Cheadlu

Spet sem v Cheadlu. Ne vem, če sem omenila, da bom šla v London za par dni ... no, v Londonu sem bila :P 4 dni uživanja - mir, nobenega kričanja, nobenega joka, nobenega čiščenja ... samo uživanje in uživanje. Skratka, zakon je bilo! O Londonu kdaj drugič, moram slike pogledat, urediti itd.

Danes je bil tako lep dan. Pri nas je že pomlad, narcise in krokusi v polnem cvetju, drevesa obarvana v belo in roza, sonce sije ... SONCE SIJE!!! Ne vem, če je ravno posenost oz. značilnost pomladi, da sije sonce, ampak zadnje par dni je tako lepo toplo ... pravo za martinčkanje :) In seveda, po več kot 4 dnevih uživanja v Londonu, sem se spravila laufat. Oh, po enem tednu, kakšna muka :P Ampak sem bila prav zadovoljna, da sem pretekla najdaljšo razdaljo do sedaj, juhu :) 45min teka (ker v kilometrih nimam pojma, kolko bi to bilo - stric google map mi ne more pomagati, ker nima zaznamovanih vseh potk he he). Torej, moja tekaška kariera se pridno nadaljuje. Razmišljala sem, da bi 1x na teden še v bazen skočila, hmm ... morda pa res :)

Sladkarij se še vedno upiram. Skušnjave so na vsakem koraku - zadnjič smo imeli krofe doma, mmmmm, pa jafa kekse, mmmmm ... v glavnem, sladkarije kukajo iz vseh omar! Jaz se pa ne dam! :D Sedaj bo treba samo še kruh eliminirati (ali vsaj zmanjšati). Jej, kaj morem, ko pa sem hrano-ljubiteljica :D No, ne bom sedaj o hrani, sem že pojedela mojo jabolko za večerjo :)

To bo za enkrat vse. Sem se hotela samo javiti, da sem še vedno živa in zdrava, odkar prišla iz Londona pa še konstantno nasmejana - me daje pomlad, iiiiiiiiii ;D

Uživajte v sončku,
Janja.

1 komentar:

Barbi pravi ...

Ooooo, pri nas se tudi sončkamo. In vremenska napoved pravi, da se bomo še cel teden! Ne morem verjet. In rožice so tudi tu, tako kot ti praviš.

Slikce iz Londona ... željno čakam, da obujam spomine na moj lanski London. :)

In tečeš kar 45 minut. Uf, jaz pa mislim, da jih je 25 veliko. :) In sladkarij se tudi jaz uspešno branim! Super sva! ;)

Lep preostanek tedna!