sreda, 8. april 2009

Čip čip čip

Eh, hotela sem dolgoveziti, kako se Velika noč približuje, da je Božič komaj minil (kar se mi res zdi!) in da že vsi lepo pridno barvajo jačka itd. Veste kaj? Tukaj ni nobenega vzdušja, o veliki noči ne duha ne sluha, po vrhu pa sem v židovski družini, kjer tega ne praznujejo. Vse skupaj je vplivalo, da bom bolj kratka tokrat :P

Nastala je velikonočna voščilnica (voščilnica, ker voščimo vesele praznike), ki je odletela k mojim domov. Prva in edina (če ne štejem tistih za diplomo), prav me je sram :s Pa kljub temu ... tukaj je moje pišče!!! :D Zelo preprosta, uporabila sem karton in malo debelejši papir, migetajoče oči, peresa, svilen papir (ali kako se mu že reče, tisti prozoren), 3D in obojestranski lepilni trak pa še belo lepilo. To je to :)

En čip čip čip pozdrav,
Janja.

4 komentarji:

Ninsi pravi ...

prou luškana je:))

Barbi pravi ...

Iiii, kako lepo pišče. :)

Ninsi pravi ...

bejba, pošta je prišla dnes do mene:))) vse celo:)) hvala tudi za znamki:)) modre in bež kraljice še nimam, rdečo pa:)))

*~*~*janja*~*~* pravi ...

O super, samo da je vse celo! :))) Je pa bilo res ekspresno tokrat he he.
Ah ni za kaj :) Kraljic mamo kar nekaj tuki :D