ponedeljek, 22. junij 2009

Cas tece in nic ne rece

Ooooh, ze vec kot mesec dni se ne javljam, katastrofa!!! Tale virus me je res potolkel!!!

V glavnem, sem ziva in zdrava, veckrat premocena, saj pri nas je se vedno jesen in dezuje kar pogosto ... nic novega :) College sem zakljucila in izpiti so mimo. Rezultati upajmo bodo prvi teden v juliju, vsaj bralno razumevanje. Pisni del bo morda enkrat v avgustu he he :) Se jim pa res ne mudi.

Izletov je vedno manj zadnje case :( Bila sem v Lake Districtu za 2 dni in ponovno v Londonu. Tokrat sva si s Sarko privoscili musical Blood Brothers - priporocam!!! Super glasba in glavna igralka ima cudovit glas! Na zalost vam ne morem pokazati slik, ker so se vedno na fotoaparatu oz. na enem tretjem racunalniku ... v glavnem je cela zmeda! :s

Skratka, cez 16dni ob tej uri bom pakirala se zadnje stvari in se poslavljala od Anglije. Po eni strani sem res vesela in komaj cakam pravo poletje (ceprav vem, da se bom v roku 2 dni pritozevala nad vrocino!), po drugi strani pa mi je tako fajn tukaj, da bi kar ostala :) To sem pac jaz, nikoli ni prau :P

Uzivajte v poletju,
Janja.


3 komentarji:

Barbi pravi ...

Aaaaa ... samo še 16 dni? Se mi zdi, da si še kak teden nazaj rekla, da je še 7 tednov ... no, saj jaz sem pa že več kot mesec dni doma ... ajajaj, kako se hitro obrne.

Želim ti še nepozabnih nekaj dni v Angliji in prijetno vrnitev domov. Danes je pri nas čist angleško jesensko vreme, a ko boš prišla domov, te zagotovo pričaka sonček ... če je mene maja pričakalo 32°C, jih bo tudi tebe. :)

Lepo se imej in čestitam za opravljene izpite (pa čeprav še ni rezultatov). :)

Suzy pravi ...

Jaz pa sem mislila, da si že včeraj prišla domov. Sem očitno dala napačen datum v memorijo :)
Zdaj je samo še 8 dni. Uživaj jih in potem boš uživala tudi doma. Saj veš, da te vsi težko čakajo :)

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta: simondurochefort@gmail.com
WhatsApp: +33752366330