torek, 30. september 2008

Greetings from England!


Pozdravček iz Anglije! :D

Včeraj sem prispela v Anglijo. Let je bil kar miren, tu pa tam kaka turbolenca sam res minimalna, tako da ni bilo panike. Na letališču me je čakala Jo, moja nova mama, z gromozanskim nasmehom na obrazu in z listkom z mojim imenom v roki (to je bilo res filmsko :D). Ok, letališče John Lenon in njegova yellow submarine (pred letališčem je postavljena podmornica!) sta že za nami, destination Cheadle.

V Cheadle sva prispeli kar hitro, mislila sem, da je veliko dlje. Najprej en hiter giret po mestecu oz. vasici - zelo težko definiram kaj je, kar sem videla zgleda malo mestece in ne vas ampak ok. Po orientacijskem ogledu sva šle domov, moj novi dom. Prva reakcija: WAAAW. Hiška je super lepa, tipična angleška z dvemi nadstropji, zunaj rjavo bele barve in z vrtičkom na zadnji strani. Notranjost ... enostavno čudovita.

Čez nekaj časa so začeli prihajati otroci iz šole. Najprej sem spoznala Adama, najmlajšega, nato Backy in na zadnje še Davida, najstarejšega med tremi. Moram priznati, da se otroci zelo trudijo z mano, z veliko potrpljenja mi razlagajo, kako se izgrajo video igrice (jaz sem anti za to) in vse ostalo :) V glavnem, počutim se kot doma.

Zvečer smo imeli čisto posebno večerjo. Prišla sem v družino židov in včeraj je bila Challah - židovsko novo leto. Mmm, najedla sem se ko pujsek :D

Danes so se priprave na kosilo pričele že zjutraj. Vsak čas se bo družina vrnila iz sinagoge in s sabo pripeljala še kup prijateljev in sorodnikov zato moram malo pohiteti.

Mislim, da je za enkrat dovolj :P

Pa pa,
Janja.

Ni komentarjev: