torek, 23. september 2008

Prvi jesenski dan ... srečen dan ali dan poln otožnosti?


23. september, prvi jesenski dan in jesensko enakonočje ... pa tudi moj rojstni dan. Ah ... ko sem bila mlajša sem komaj čakala, da nastopi moj dan: vsa pozornost je usmerjena nate, v šoli ti sošolci narišejo risbico, vsem razdeliš sladkarije in vsaj za 5 minut si njihov najboljši prijatelj. Starši te sesujejo z darili in torta je najslajša od vseh, ki si jih kdaj poskusil. Podoben občutek sem doživljala ob novem letu.
Ko pa odrasteš ugotoviš, da je rojstni dan čisto običajen dan. Vesel si že, če ti starši voščijo in če ti 1/3 prijateljev piše SMS sporočilo. O ostalem da niti ne govorim. Podobna situacija za novo leto.

A kaj bi se s tem ubadala? Čez 6 dni bom v Angliji! Komaj čakam, sedaj samo še popakiram in ... šibam!

Lep pozdrav in vse najboljše vsem!
Janja.

Ni komentarjev: