nedelja, 25. januar 2009

Anglija in vreme

Tole sem hotela napisati že veliiiko časa nazaj, pa sem vedno pozabila. Kaj reči o angleškem vremenu ... muhasto je! V enem dnevu se spremeni najmanj 2x, npr. danes dopoldne je bilo oblačno, zgledalo je, da bo deževalo. Popoldne pa sonce! Počutila sem se sredi pomladi :)

Drugače pa priznam, da vreme ne vpliva več kot toliko name. Res, da sem 100x bolj vesela sonca kot dežja, ampak tudi dež mi je po svoje všeč (še posebej če sem v hiši in ga gledam čez okno :P).

V glavnem, na začetku mojega bivanja v Angliji sem imela za moto tole pesem


No, po štirih mesecih, ko sem se spraševala, zakaj neprestano dežuje ravno nad mano sem ugotovila, da nima smisla razmišljat o temu :) Sedaj je moj moto tak

Enjoy the music ;)
Janja.

PS: Stereotip, da angleži ne gredo iz hiše brez dežnika, popolnoma ne drži! Ne vem kako je v Londonu, v Manchestru sigurno ni tako. Lahko pa rečem, da tujca prepoznaš takoj (beri mene in podobne), ko odpre dežnik že pri prvem pršenju :D

3 komentarji:

Barbi pravi ...

A kar 4 mesece se nisi sprijaznila z dežjem? Ojej, ta je pa huda. Jaz sem po dveh tednih že čist udomačena v muhasto deževno vetrovnem vremenskem območju. In ravno sedaj me tako lepo presenečajo sončni dnevi. :)

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Ah.. sej v bistvu sem se mogla kar hitro sprijazniti z dežjem! Ko sem prišla v Anglijo je prvi teden deževalo kot iz škafa!!!
Za tem pa sem se že čudila, zakaj ne dežuje bolj pogosto :D :D :D
Kakorkoli že, dež je, če ga hočemo ali ne :D
PS: kako se imaš na Irkem?? Nisem še uspela prebrati tvojega bloga :(

Barbi pravi ...

Jaz se imam super, zadovoljna sem z družino, delom, lokacijo. :) Zdaj komaj čakam, da se kam odpravim ... najverjetneje skupaj s še kakšno Au-Pair. :)

Če boš imela kaj časa, se pa le oglasi na blogu, da vidiš, če je na našem otoku kaj podobno vašemu otoku. :)