sobota, 21. marec 2009

London, 12. - 15.3.2009

Vikend je tukaj in s tem tudi malo več prostega časa :) Čas, za updeiting moj blog he he. Kot sem obljubila, reportaža iz Londona prihaja.

S Šarko sva preživeli 4 čudovite dneve v Londonu. Naj začnem od začetka. Četrtek, Manchester: vlak odhod 9.35 (TOČEN!), London prihod 11.43 (5min PREJ!!!). Naš izlet se je pričel na železniški postaji Euston v Londonu. Ok, tukaj smo ... London ... uau ... juhu!!! :D Prvič, poiskati kartico za podzemno; drugič, poiskati podzemno!!! Kar se je izkazalo za misijo nemogoče, vsaj na začetku, nato je že šlo. Iz eustona smo odšle do hostla na drugi konec mesta - Kensington - in se prijavile, pustile stvari tam itd. Ljudje prijazni, hostel zgleda v redu, super. Z nahrbtnikom na rami in nasmehom na ustih smo odšle direkno v center mesta, kjer se je pričel naš popoldanski sprehod. Pa začnimo

Piccadilly Circus
Covent Garden
kjer nastopajo različni ulični umetniki :)
British Museum (ogrrrrromen! in zastonj, le posebne razstave se plačajo)
Rosetta, uau!
Speakers corner v Hyde parku. Zanimivo, res nič posebnega :) Pričakovala sem gručo ljudi, ki posluša pritoževanje angležkega državljana in ... nič, morda je bilo prepozno :(
Hyde park ponoči. Gagice so gagale, videti pa jih nisi mogel, he he. Prečkale smo park in šle naravnost v hostel, crknjene od xy-urne hoje po Londonu ... in to je bil komaj prvi dan! :)
V petek smo se odločile, da gremo pogledat najprej menjavo straže pred Buckingham palace. Menjava naj bi pričela ob 11.30 zato smo bile tam že ob 10.30, da ja bomo kaj videle! Aha ... aha ... :) Videle smo veliko rok, fotoaparatov, kamer, različnih pričesk itd itd. Ob 10.30 je ograja pred palačo bila nabito polna! Bile smo v tretji vrsti joj :s

Buckingham palace in jaz :D
Ena skupina straže
Spomenik posvečen Victoriji. Mimogrede, včeraj sem šla v kino gledat The young Victoria. Super film, zelo zanimivo, priporočam :)
Westminster Abbey, kjer so pokopani kralji in kraljice Anglije
Houses of parlament in seveda Big Ban
Šarka, jaz in London Eye :D
Downing Street in hiša Prime Ministra. Seveda ne moreš zraven ...
Trafalgar Sqare
S sem se je naš turistični dan zaključil :) Sledil smo šle na Oxford Street v shopping :P Ni kaj, tudi to je bilo treba probati v Londonu, je čisto drugače, kot v Manchestru ;)

Sobotni dan se je začel z obiskom St.Paul's Cathedral, glavne cerkve v Londonu, kjer sta se Charls in Diana poročila.
Pogled iz stolpa (žal najvišja točka je bial zaprta)
Potep smo nadaljevale v Shakespeare's Globe Theatre, ki je reprodukcija originalnega renesančnega gledališča iz 16. - 17. stoletja.
Če pot nadaljujemo ob reki Temzi pridemo do popularnega tower Bridga
Tower Bridge smo prečkale in se napotile v Tower of London, ki je v bistvu grad, ki je sestavljen iz 22ih stolpov. V njem hranijo kraljeve krone, oblačila in podobno. Uau, krone so res neverjetne.
Ko smo si ogledale krone in ostalo v gradu, smo "šle na kavo" in obtičale na klopci pred gradom. Opazovale smo mimoidoče ljudi in uživale ob razgledu. Tukaj je, samo za vas (moja najljubša slika! :D)
Tako se je sobotni dan končal, pred nami pa samo še en dan, zadnji v Londonu :(
Za konec smo prihranile res smetaho he he. Po zajterku v hostlu (zajterk je bil vštet v ceno, mimogrede) smo se odjavile, pobrale stvari in odšle proti centru mesta. Čakal nas je London Eye.

Razgled
Presenetljivo, čakalna doba za London Eye je bila zelo kratka. Kontrola pa je hujša kot na letališču :)

Zadnja postaja: Baker Street in Madame Tussauds. Na Baker Streetu smo srečale Sherlock Holmesa.
Za tem pa voščene lutke. Zanimiv muzej, ker so lutke vse povsod okoli, sploh ne veš, kdo je pravi in dno ne :)
Me and Shrek :)))
Tako, s tem se je naš izlezek približeval h koncu. Do odhoda vlaka smo imele še nekaj časa zato smo se odločile, da bomo mal posedele v bližnjem parku - Regent's Park, v katerem se nahaja živalski vrt (nekje na nasprotni strani predvidevam, nobenega slona nisem zasledila :P).

Ob 19.35 nas je vlak za Manchester čakal ... in odpeljal nazaj na sever. Po 4ih dnevih v Londonu nobena od naju ni hotela nazaj :) Razpoloženje je bilo tako:
Ampak, odločile smo se, da se v London vsekakor vrnemo!!! As soon as possible! :D
Toakole na kratko iz Londona.
Do naslednjič lep pozdrav,
Janja.

Barbi pravi ...

London ... oooo, kako fajn je bilo tole prebrat. Sem kar hodila s tabo po Tower bridgu, se po tekočem traku vozila mimo kronskih draguljev, fotkala Big Ben, ki v bistvu sploh ni tako poseben, ker smo ga že čist prevečkrat videli vsepovsod ... pa šla sem tudi v ZOO ... pogledat pingine, slone, žirafe. Aja, pa Shrekov objem je res prijeten, kajne? ... joj, upam, da se res še vrneš v London in še kaj pokažeš.

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Jaz tudi, jaz tudi upam :) Sem danes ugotovila, da so vozovnice avtobusa tako poceni ... bo treba kaj scoprat na hitro in se organizirati :D Za 1 funt!
PS: tekoči trak je res smešen he he, niti ne utegneš vseh draguljev podrobno pogledati ko si že na koncu :s