sobota, 13. september 2008

Brrr, zebeee

Ja, to je vse na kar lahko danes mislim, kako se je v eni noči ohladilo za 15°C! Ne vem, če sem vesela ali ne. Po eni strani ohladitev paše, po drugi strani komaj čakam, da spet posije sonce :)

Priprave za Anglijo potekajo ... počasi, ampak potekajo. Važno je, da sem si zavarovanje za tujino zrihtala, večino zdravnikov smo dali smozi, še nekaj pregledov naslednji teden in bo. Morda se sprašujete, kaj grem v Anglijo delat, za koliko časa, kam v Angijo itd. No ja, morda bi bilo dobro, da kaj napišem tudi o tem, he he.

Odločila sem se, da grem v Anglijo kot au pair. Kdaj se nameravam vrniti pa še ne vem, vse odvisno od tega, kako se bom imela gor. Načeloma pa se mi ne mudi :D
Morda se sprašujete, kdo je au pair? Au pair je dekle/fant, ki se odloči odpotovati v tujo državo z namenom, da bi se naučil novega jezika oz. da bi izboljšal znanje že poznanega jezika. Med tem au pair živi pri izbrani družini, pri kateri skrbi za otroke in opravi kakšno lažje fizično delo. To je uradna verzija. Če mene vprašate je to izkušnja, ki ti lahko popolnoma spremeni življenje. Več vam bom lahko povedala, ko bom testirala na lastni koži ;)

Moj odhod se kar hitro bliža ... čez 16 dni bom že letela proti Liverpoolu, nato pa v Cheadle, blizu Manchestra. Komaj čakam!!!

Imejte se radi ;)
Janja.

Ni komentarjev: