torek, 9. september 2008

Skoraj bi ušle

V mojem naslovu piše, da sem ustvarjalna dušica, ki je zašla v svet. No, res je :D Zadnje leto je bilo kar pestro. Poskusila sem 101 tehniko, materiale, za katere nisem sploh vedela, da obstajajo, izdelala kar nekaj zanimivih stvari ... in še kaj bi se našlo.

Zadnji tedem sem ponovno vzljubila zapestnice prijateljstva ali tako imenovane "Frendship bracelets". A se jih še spomnete? Vem, da sem jih v osnovni šoli naredila na tone. Žal sem takrat znala samo 1 vozel in sem delala samo eno vrsto, tisto najbolj preprosto. No, odkar imamo na voljo internet, je stvar drugačna. Na netu najdeš sto in eno stvar! Tako sem našla tudi zapestnice prijateljstva in sem takoj poskusila :D

Pokazala vam bom mojo zadnjo zapestnico. Ni perfektna, to vem ... ampak meni je tako všeč!!!

Zapestnica je dvobarvna, črna in temno rdeča narejena z 1212 sistemom (ne vem, če je definicija pravilna, ups ...). Na njej so ŽELVICE, ki so mi skoraj ušle v mamine rože :P Ulovila sem jih v zadnjem trenutku. Sedaj so na moji nočni omarici in čakajo, da jih dam na roko.

Tako, dragi moji, bodite mi dobro :)
Janja.

Ni komentarjev: