sreda, 17. september 2008

Sestavljanje in ... shopping v Trstu

Dan odhoda se vse hitreje približuje, še natanko 11 dni do mojega odpotovanja v Anglijo. Uff, še 100 stvari je treba narediti a po pravici povedano, se mi res ne da :P Kakorkoli, čez 1 teden bo že vse spakirano in pripravljeno.

Dokler imam še kaj časa se ukvarjam še malo z mojim ustvarjanjem. Danes sem po dooolgem času pogledala v zabojček s pripomočki za izdelavo nakita. V bistvu celo poletje nisem pomolila nosu vanj (se vidi, da me ni bilo doma, he he). Ja, čakale sta me 2 verižici že od prejšnjega tedna in končno sem ju naredila. Nato sem si naredila še eno ... samo zame! In že če sem naredila ogrlico, zakaj nebi še uhančke zraven. Tako je nastalo tole:

Verižica je zelo preprosta, vse skupaj sem samo sestavljala, ampak meni je zelooooo všeč! In sigurno bo šla z mano v Anglijo :D

Včeraj sem preživela zelo prijeten dan. Tjaša in Silvija sta me prišli iskat in skupaj smo se podale v Trst, v "shopping"! Po dvournem kroženju po centru mesta smo se odločile, da se odpravimo še v trgovski center Torri d'Europa. Shopping se je kar hitro končal, saj smo bile lačne kot volkovi. Mmm, pizza je bila super, sladoled pa še boljši! :) Nazaj iz Italije smo se ustavile še v Ankaranu in pozdravile bivše sodelavce, ki so ostali ... Pika na i je bilo skakanje na trampolinuuu :D

Drage moje pupe, imela sem se super!
Bodite pridne,
Janja.

Ni komentarjev: