nedelja, 19. oktober 2008

Adam ima rojstni dan


Ja, točno tako. Adam ima danes rojstni dan, celih 8 let :) In kot se za poseben praznik spodobi, je nastala posebna čestitka, ki jo vidite na sliki. Kar enostavna, ne prevec kici in Adamu je bila vsec.

Življenje v Angliji teče kar hitro, že 3 tedni so za mano ... sploh ne vem, kdaj so šli mimo! Toliko stvari je še za pogledat, obiskat, naredit ... sploh ne vem, kdaj bom vse opravila! :D
Drugače jesen je tuuu! Barve so neverjetne, odpadlo listje je vsepovsod, moram it malo v akcijo in kaj poslikat, pa kej nabrat in kej ustvarit! Kažejo se že znaki abstinence :D

Začetek je kar soliden. Prejšnjo nedeljo sem bila v Stockportu, zanimivo mestece, zgleda kot pomanjšan Manchester. Pred leti je v mestu delovala tovarna klobukov. Žal so jo pred nekaj leti zaprli in nastal je muzej (žal si ga nisem ogledala, ker ni bilo časa :S) Nekaj slikic pa je le nastalo, ki so seveda še vedno na fotoaparatu. Se bom potrudila in jih čim prej prestavila na računalnik!
Kakorkoli, z Evo sva se sprehodili po mestu in našli zelooo zanimivo trgovino z imenom Hobbycraft. No, v njej sem zapravila vse, kar sem imela in še malo več. Nova pridobitev so tudi štampilkice, ki sem jih uporabila na zgoraj omenjeni čestitki :) Ni mi pomoči, sem jih morala uporabiti TAKOJ :D

Čas je, da se spokam v posteljo. Sicer jutri je moj fraj dan ampak ne verjamem, da bom poležavala do poznega. No, pustimo se presenetiti :)

Pozdravček v Slovenijo,
Janja.

Ni komentarjev: