četrtek, 23. oktober 2008

Končno slike! :)

Končno, mi je uspelo vse uredit. Pa začnimo:

Village Cheadle
Naša ulicaSlike so mal manjše, upam, da se kaj vidi, čene jih bom povečala.

Pa še dve slikci iz Stockporta:
Mestna hiša
Muzej klobukov ... in Eva :)
To je za enkrat vse. Se ne počutim preveč turist tukaj, ker živim in mi je res čudno slikat okolico he he. No pa vselej mi je uspelo.

Danes sva z Molly raziskovali bližnji park (Molly=črna igriva labradorka). In kot sem že povedala je jesen v polnem teku. Oooogrooomno listja vsepovsod zato ...... je nastalo tole: okrasni šopek. Postopek za izdelavo sem si ogledala na linku, ki je prilepljen v temi postopki na forumu Otok zakladov (rade volje bi vam prilepila link, ampak še vedno me noče registrirat na otočku - seveda iz mojega pc-ja, grrrr :/). Šopek bo najverjetneje krasil mizo jutrišnje večerje. Aha, naj vam povem o tem.

No, židovske družine organizirajo ob petkih veliiiko večerjo, na kateri sodeluje najmanj 10 ljudi (he he ampak se ne hecam, zadnjič nas je bilo14). Najprej imajo aperitiv, pri tem je zraven vedno kaj za grickat: čips, krekerji in humus (tipična židovska jed - napaz), surova zelenjav ... Nato se začne uradna večerja.
Pred vsako večerjo je isti ritual: moški zrecitira - zapoje molitev, nato vsi spoijejo požirek vina (otroci pa grozdni sok), spet molitev in vsak si odtrže kos Challe (kruh, včasih je sladkastega okusa), ki ga pomoči v sol. Za novo leto je običaj, da vsak vzame kos jabolka in ga pomoči v med: to naj bi prinesla "sladko leto". Za tem se začne velika večerja: kokošja juha je skoraj obvezna, za tem piščanec, krompir, zelenjava na sto načinov, tu pa tam se najde še kaj za piknit, in na koncu še dessert.
Pa še to: med večerjo imajo moški pokrivala, ne vem točno, kako se jim reč ... tiste njihove klobučke he he.
V glavnem, če ti na koncu večera uspe vstati od mize, si zmagal! :D :D :D In jutri se obeta taka večerja.

Uf, otroci so doma, šibammm.
Lep pozdrav,
Janja.

2 komentarja:

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Hja, slike so bolj temne ker sem slikala zvecer ... pa vreme ni bilo ravno fenomenalno tisti dan :P

Lp

Barbi pravi ...

Hvala za fotke in upam, da jih bo še več! :)

Povečamo jih lahko pa sami in sicer s klikom na fotko ... da se ne boš trudila in spreminjala velikosti.