četrtek, 23. april 2009

Čebelica v Istri :)

Zakaj čevelica v Istri? Na forumu Otok zakladov sem sodelovala v Čebelica swap in že kar nekaj časa nazaj izdelala darilce, ki vsebuje čebelico, seveda :) Sedaj, ko je moja bzz bzzz pri novi lastnici pa jo lahko pokažem :D

... in noter.
Hvala Ninci za tako dobro napisana navodila za izdelavo :) Uporabljeno je bilo, kar sem našla v hiši, čebelica pa je izdelana iz das mase. Kjigica se zapira z ježkom.

Zadnje čase pa kar migam, migam in migam in nastala je ena mini hiška alla Iris. Že od začetka sem jih gledala in se slinila, kako super hiške dela in tokrat sem tudi sama poskusila. Je pa RECIMO reprodukcija Istrske hiše :)
Je res mini mini :) Recimo, da sem zadovoljna, čeprav s trto nisem najbolj zadovoljna :s Upam, da bo prejemnikom vseeno všeč.

Za enkrat bo vse, ostale moje stvaritve pa še pridejo. Bom počakala, da jih prejemnik dobi :)
Lep topel pomladanski pozdrav,
Janja.

2 komentarja:

Suzy pravi ...

Wow. Tudi to ustvarjanje z Das maso ti gre od rok. Dobra hiška!!! Trta pa bo boljša z vajo.

DidiArt pravi ...

ja super hiška.. no ja, saj grozdje bo še zraslo, to so nastavki zgodaj, ko še ni zrelo.. in kakšen je bil komentar obdarovancev = ? kar nadaljuj.. lepo ti gre od rok