ponedeljek, 22. december 2008

Čas(r) daril

Čas oz. čar daril je tukaj. Večina bo na darilca počakala do januarja, ko se vrnem domov, nekateri pa bojo (upam) lepo presenečeni že čez kakšen dan ali dva :)

Za družino, pri kateri živim v Angliji, sem izdelala tole sliko. Upam, da jim bo slika všeč ... no, prepričana sem, da mami Jo bo 100% všeč, ker je na njej slonja družina - obužuje slone, polna hiša jih je. Drugače pa slika je šivana, izdelana s križci. Načrt sem dobila na internetu, nato so ga iz interneta izbrisali in težave so se začele. Pred časom sem si načrt shranila na računalnik, ampak resolucija slike je katastrofalna. Ugotovila sem, da je krivda seveda moja :) ker nisem slike povečala in nato shranila (hvala dkivi za pomoč). Sedaj je slika končana, malo po načrtu malo pa improvizirana :D

Ostajajo mi še darilca za otroke. Ideja je, material tudi ... samo začeti je treba! :) In ker nimam veliko časa na razpolago, se jih bom kar takoj lotila.

Šibammmmmmm,
Janja.

2 komentarja:

Barbi pravi ...

Super sloni so! Če je mama ljubiteljica slonov, potem bo gotovo navdušena. Pa tudi če ne bi bila. ;)

Tulpika pravi ...

Tile sloni bi osrecili tudi neslonje naravnane prejemnice, kaj sele slonje navdusenke. Superca so!
LP, tulpika