ponedeljek, 22. december 2008

Uf ... to je pa bilo hiperaktivno popoldne, ki je obrodilo kar nekaj sadov :) Upam, da bodo objemčki Davidu, Becky in Adamu všeč.
V žepku se skrivata ...
Da bomo vsi veseli imamo funte in eure :D :D :D

Lep pozdrav vsem,
Janja.

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Sloni so izpadli enkratni. No, objemčki tudi, da ne boš mislila, da ne :) Pridna, kot vedno

Barbi pravi ...

Objemčki so fantastični. Otroci bodo gotovo navdušeni.

Me pa zanima eno tehnično vprašanje. :) Si ves material tovorila iz Slovenije, ali si okupirala angleške trgovinice? Jaz ne bom nič vzela s seboj, ker mi je že tako prenizka omejitev prtljage. :(

*~*~*janja*~*~* pravi ...

Hvala, hvala :) Sem se kar nadelala danes, uf ...

No, nekaj materiala sem vzela s seboj (nekaj prejic, nekaj papirja, kartona, valovite škarje, štampiljke), je pa Hobbycraft na mojo srečo/nesrečo precej blizu. Je vsaj dobro za moje zdravje ker se odpravim peš in je cca. 1h hoje stran :) Drugače material je precej drag :s Če hočeš ustvarjat moreš malo potrpet (s tem se jaz tolažim LOL)