petek, 19. december 2008

My Christmas Tree :D

Ali naj komentiram? Čudovita je!!! :D In končno končana. Včeraj smo prijeli stvar v roke in uredili, he he. Ko se ženske spraijo :) Pomagala pa mi je seveda Becky.

Na novoletni jelki so različni okraski: pingvini, ki so mi jih podarili družinski člani, bili so tako carti, da se jim niso mogli upreti. Narezana limeta, moje delo, se je sušila več kot 2 tedna na radiatorju in končno sedaj je suha. Okraski iz das mase, ki smo jih skupaj s tamalimi izdelali in pobarvali :) In to je rezultat :D

Če se sprašujete, ali vidite dobro ... ja, jelka visi. Zgodba je takšna. Jelko smo postavili na polico, jo obtežili z utežmi in vse je bilo v redu ... aha, 1 teden, nato sem jo 2x našla na tleh :s Odločitev je padla: jelka gre na vrata. V bistvu ima narejeno zanko, za jo obesit in jaz sem jo obesila :)
(No, to je uradna verzija, resnice pa nihče ne ve. Predvidevam, da je jelka postala depresivna brez okraskov in poskušala samomor ali, druga možnost, se naveličala poslušat že stotič CD Michaela Bubleja in ga poskušala skriti ali uničiti - imam dokaz, CD je bil na tleh!)

Jelka postavljena, pripravljena na pravljični večer. Še zanimivo bo praznovati božič v židovski družini :)

*~*~* Vesele božične in novoletne praznike vsem!!! *~*~*

Lep pozdrav iz mokre Anglije, jah spet dežuje.
Janja.

2 komentarja:

Suzy pravi ...

Ne samo, da si v židovski familji postavila jelko in kršiš njiove običaje. Še krščanske kršiš zraven, ker si jo obesla :)))))

Jaz pa se važim s tvojo čestitko :)))

*~*~*janja*~*~* pravi ...

He he, še dobro, da je nisem obesila navzdol! :D :D :D

Čestitko, mojo ... aha, a je prišla? Sej niti ne vem, če so prišle, skoraj nihče se ni javil, da jo je dobil :)