četrtek, 5. marec 2009

Krava dela MUUUUUU

E he he, ne ne, ni se mi še odtrgalo do konca, še mam rezerve :) Je pa naslov objave povezan z darilom, ki sem ga prejela. Včeraj me je Jo presenetila z novimi copati!!! A niso noro dobri?!?

Pogled z zgornje strani
Pa še spredaj
Razlog za darilo: ker bom počuvala njene mulce med tem, ko bojo oni na lepšem (smučanje v Franciji); razlog za copate: ker jih jaz uporabljam :) oni pa več ali manj ne; razlog za TE copate: ker za novo leto sem moji sestri kupila prav take copate, le da so bile v obliki žabe - sijajno zelene barve he he :)

Včeraj sem imela moj prvi izpit iz angleščine (listening and speaking) in morem priznati, da je šel presenetljivo dobro! V paru sem bila z Robertom, edinim predstavnikom moškega spola v razredu, ki je že veteran pri teh izpitih (pred tem je opravil že 2 tečaja ). Tema je bila kar v redu: veselje in zadovoljstvo in nato zdrava prehrana in zdravje. Rezultate dobimo komaj čez 6 tednov nekje, čeprav jih v bistvu že vejo! V razredu je bila naša prof in predstavnica iz Cambridga ... torej, obe že vesta, kako nam je šlo. Eh ... sploh ni važno, glavno je, da je mimo!!! Juhej! :DDD

Danes sem spet tekla. Sama sebi se čudim, kako sem pridna ha ha :D Že več kot mesec dni tekam gor in dol po Cheadlu in še vedno vstrajam. Ne vem, kaj se dogaja, ampak včasih prav uživam (morda samo zato, ker izkoristim priliko, da grem mal od hoše :P). Poleg športanja pa poskušam urediti tudi prehrano: zajterk, kosilo, večerja, vmes pa še kak prigrizek. Večerjo ne jem z družino, ker oni jejo konkreten obrok, moj konkretni obrok je pa kosilo. Raje vzamem kak jogurt, sadje, zelenjavo, kak rižev kreker ... to pa je to. In, v solidarnosti do Barbi (ja, ne vem če sem ti omenila :P) sem se odločila, da ČRTAM SLADKARIJE iz jedilnega lista (beri: marmelada ni sladkarija). Po kosilu, ko me zamika, da bi kaj sladkega, si skuham kavo in se zaprem v sobo :) stran od kuhinje he he. Me pa res zanima, do kdaj bo to trajalo. Cilj: do konca marca, nato bomo videli. Upam, da nama uspe! ;)

Mimo grede, včerja sem končno dokončala zapestnico, ki sem jo začela ... x tednov nazaj, sploh se ne spomnim, kdaj! Priznam, da nisem ravno ponosna nanjo ... Ni narejena tako, kot bi mogla biti :s
Včeraj sem začela že novi projekt, pa vam ne povem, kakšen. Naj bo presenečenje ;)
Bye bye,
Janja.

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Noro dobre copate si dobila. Pa tudi zapestnica ni slaba, no :)

Barbi pravi ...

Oooo, kaki dobri copati! Jz bi tud take. :) In tudi jaz sem edina v hiši, ki nosi copate. Jaz ne vem, kako sploh lahko ljudje cel dan hodijo naokoli v čevljih ... al smo pa mi tako čudni. :)

Čestitam za izpit, ni mi pa jasno, zakaj vam ne povejo rezultatov, če jih že vejo. Kr neki. :)

Jeee, zdaj sva pa res čist tapravi sotrpinki! Tudi ti brez sladkarij! Juhu! :) Jaz tudi pravim, da marmelada ni sladkarija. Pa sadni jogurt tudi ne. :) Tudi slani krekerji niso sladkarija. :) Sej zaenkrat se kar da brez sladkarij, sploh ni težav. Sicer je šele en teden, ampak nekaj je pa že. :)

Aja, pa zapestnica ... super lepa je. :) Za skrivni projekt pa že komaj čakam objavo. :) Zihr bo super!

Ninsi pravi ...

uuu, svetovni copati:)))